Bódis Boglárka
Bódis Boglárka nevével legelőször a Triumph fehérnemű pályázat kacsán ismerkedett meg a világ, amikor a „Les Fleurs du Mal” nevű kollekciójával első helyezést ért el, és így a tervei kereskedelmi forgalomba kerülhettek. A nemzetközi siker után Bódis Boglárka összeállt egykori iskolatársával, Gajer Emesével és piacra dobták az Elysian névre keresztelt márka első kollekcióját.
Bódis Boglárka
Bódis Boglárka 30 évesen szakmát váltott, közgáz végzettséggel, otthagyta minisztériumi állását és a Parlamentből, beült a KREA művészeti iskolába, hogy tervezőnek tanuljon. Mindössze második évének végén járt, amikor a Triumph fehérnemű pályázatára beadta alkotását. Baudelaire híres verse, a “Les Fleurs du Mal” (A romlás virágai) inspirálta munkájával, nyert itthon és nyert a tavalyi berlini döntőn is. A győzelem óta kicsivel több, mint két év telt el és nagyon úgy néz ki, hogy Bódis Boglárka nevét megismeri a világ. Fehérneműjét világszerte, több mint 37 ország Triumph boltjaiban lehet megvásárolni.
Ezzel azonban még korántsem ért véget a mese. A gyerekkori álom, úgy tűnik, most válik csak igazán valósággá. Boglárka néhány héttel ez előtt tervezőtársával, Gajer Emesével együtt hivatalosan is megnyitotta első showroomját Budapesten. Ahol az érzéki fehérneműk helyett ezúttal a legalább annyira érzéki ruhaköltemények kapják a főszerepet. Az új magyar márkát, megalkotói Elysian névre keresztelték.
Elysian
Az Elysian szó összetett jelentést hordoz: szépség, tökéletesség, békesség. E szó kifejezi azokat az alapértékeket, melyeket az életünkben és a márkánkban egyaránt közvetíteni szeretnénk. Az Elysian nő egyszerre tud törékeny és erős lenni, tudatában van nőiességének és büszkén vállalja azt. Elysian utazó nő, aki nyitott és kíváncsi a világra. Igazi felfedező. A márka szimbóluma az őz, hiszen megtestesíti ezeket az értékeket. Kecses, szelíd és szabad.