Hugo Boss
A Hugo Boss név a magasabb igényeket kielégítő, luxuskategóriájú divatot jelenti szerte a világon. Üzemei a világ számos pontján megtalálhatók, de bárhol is készül a termék mindegyiken a Made by Hugo Boss felirat található, ami azt jelzi, hogy a név az egész világon ugyanazt jelenti: az egyéni stílust, a kivételes eleganciát és a felsőfokú minőséget. A márkacsoport fő termékei: öltönyök, ingek, nyakkendők, frakkok, alsóneműk, cipők, karórák, napszemüvegek, illatszerek, kozmetikumok és újabban divat-gyermekruházat, ékszerek és mobiltelefonok is gazdagítják a kínálatot.
Hugo Boss divatház
A mára fogalommá lett márka az alapító Hugo Boss nevét viseli, aki 1924-ben a németországi Metzingenben létesített ruházati cikkeket gyártó üzemet. Az alapító 1948-as halálát követően a gyár hamarosan öltönyök készítésére szakosodott. Az időzítés tökéletes volt, a vállalat rövid időn belül a férfiruha-gyártás egyik meghatározó szereplőjévé vált. A 60-as évekre már egy magasabb színvonalat képviselő, minőségi kategóriát jelent a férfiruházat piacán. Divatmárkaként a 70-es években került bevezetésre, mint az üzleti élet klasszikus férfiruházata és már a kezdetektől páratlan népszerűséget ért el, amely az óta is töretlen. A dinamikus fejlődésnek köszönhetően mára a termékkínálat jelentősen kibővült és a BOSS a divatruházat - és az ehhez kapcsolódó divatcikkek- széles spektrumát magába foglaló márkacsoporttá fejlődött.
A Hugo Boss arculat irányvonalai
BOSS Black (1970)- férfi- és női ruházat, kiegészítők
Az elegáns üzleti viselet teljes választékát nyújtja a mindennapokra és különleges eseményekre is. Utcai, hivatali és estélyi viseletek. Klasszikus vonalak mégis modern megjelenés. A legkényesebb ízlést is kielégítő és a személyiséget kifejező összeállítások.
BOOSS Orange (1999)- férfi- és női ruházat, gyermekruházat, kiegészítők
Progresszív stílusú utcai és szabadidő ruházat. Újszerű, különleges anyagok, tekintetet vonzó, játékos színösszeállítások, különleges mintavilág, figyelemreméltó részletek. A mindennapokra kínál divatos, felszabadult érzést biztosító, rendkívül kényelmes viseletet.
BOSS Green (2003)- férfiruházat, kiegészítők
Felsőkategóriás sportruházat főként a golfkedvelő közönség számára. Sport- és divatorientált kollekció a maximum teljesítményért és megjelenésért. Az igényes sportruházat és a sportos elegancia egyedülálló ötvözete, a testmozgás öröme elegáns, választékos formában.
HUGO (1993)- férfi- és női ruházat, kiegészítők
Haladó irányzatot képviselő avantgárd utcai viselet, de különleges alkalmakra is egyéni megjelenést biztosít. Kreativitást és az egyéniséget hangsúlyozó vonalak, az öntudatos férfi és nő választása. Az új utakat kereső és a divatteremtő irányzatokat kedvelő, stílusérzékeny közönség magas elvárásait hivatott kielégíteni.
BOSS Selection (2003)- férfiruházat, kiegészítők
A luxusmárka prémiumkategóriája. Kifinomult, extra eleganciát sugárzó felsőbbrendű minőség, exkluzív megjelenés. A legmagasabb elvárásokat is kielégítő, különleges anyagokból, (100%-os tiszta, élő gyapjú) a leggondosabb kivitelezéssel készült remekek kollekciója. A legmagasabb színvonalat elváró, az elitet képviselő vásárlók igényeihez szabott csúcstermékek.