New Yorker
New Yorker márka története
A New Yorker több mint 40 éves. Az első farmerüzlet 1971-ben, Észak-Németországban nyílt meg, majd a hetvenes, nyolcvanas és kilencvenes években fokozatosan terjeszkedett (Magyarországon 1999-ben jelent meg). Mára az egyik legnagyobb divatcég Európában.
A New Yorker 1999-ben jelent meg Magyarországon, amikor megnyitotta első üzletét a budapesti Europark Bevásárlóközpontban. A divatcég legújabb budapesti üzletével, immár 35-re bővült a hazánkban működő üzleteinek száma, amelyből kilenc a fővárosban található. A New Yorker legnagyobb magyarországi üzlete a több mint 1500 négyzetméter vásárlóterületű, háromszintes Vörösmarty téri üzlet Budapesten. A német divatcég további bővítést tervez Magyarországon újabb üzletek nyitásával az elkövetkezendő években.
New Yorker kollekció
Az új budapesti üzlet kínálata a legújabb trendeket hozza el a vásárlóknak. A New Yorker öt saját márkája - a fishbone, a fishbone sister (sportos és utcai viselet), az amisu (női divat), a smog (trendi és hétköznapi férfi viselet) és a censored (fehérnemű és fürdőruha) - aktuális kollekcióit prezentálja az üzletben. A modern üzletkialakítás garantálja a vásárlók számára a kellemes vásárlási környezetet. A legújabb zenei ritmusokat a New Yorker saját rádiója biztosítja, ahol a látogatók a legújabb divattrendekről is tájékozódhatnak.
címkék: